:: Hasbi ALLAH wani'mal wakil, Wani'mal maula, Wani'man nasir 'Cukuplah ALLAH bagiku, Sebaik-baik pelindung, Sebaik-baik penjaga, Sebaik-baik penolong' ::

SANGAT suka

Selamat Malam!!   eeee aku tak boleh tido! tak tahu kenapa, rasa terbelolok jek bijik mata aku nie haa.. Bapak sedara aku pun sampai gelar aku burung hantu!. Sebab malam buta jek aku mesti tak tido.. nie haa aku nak cite sikit, tah kenapa gaknye aku pelik lah, memang aku suka betul sebut perkataan sangat.. pelbagai bunyi aku gayakan. Tak pasti la terikut atau saja ikut. kekekeke.. Tapi kekadang macam best pulak bila aku sebut.. aku memnag sangat suka.. Sampai mak aku pun pelik, mak aku cakap " apa benda alah tah yang di sebut sangat tu macam dalam no".. hahaha. Tulahkan, bila dah mula sebut tu ada pulak yang tak suka dengan perkataan tu. Tapi aku tak kesah pun. Cuma aku dengan sorang partner aku tahu kenapa aku sebut benda tu.. lama2 jadi cam habit aku.. habit ek, bukan habitat.. harharhar. Dan yang aku pelik kenapa aku tak boleh buang perkataan tu dari mulut aku semasa bertutur?..  Bila ingat2 balik macam kelako lak aku rasa. Betul lah orang cakap tak kenal maka tak cinta, bila dah sebut, memang susah sangat lah nak buang nya. @@!!..


No comments:

Post a Comment