:: Hasbi ALLAH wani'mal wakil, Wani'mal maula, Wani'man nasir 'Cukuplah ALLAH bagiku, Sebaik-baik pelindung, Sebaik-baik penjaga, Sebaik-baik penolong' ::

Semoga Termakbul :'(

Ya Allah, ampunkan dosa2 ku, dosa2 ke-2 ibubapaku, dosa guru2 ku & dosa sahabat2 ku..Selamatkanlah kami drpd azab kubur & nerakaMU..Ya Allah, Kau pimpinlah hatiku ini dlm mencari rahmat & redhaMu..Bantulah aku dlm membuat keputusan yg bakal merubah masa depanku..Ya Rahman, andai benar dia milikku, namanya yg tercatat di Luh Mahfuz menjadi pasanganku, dirinya yg telah Kau suratkan menjadi pembimbingku, maka Kau bukalah pintu hatinya tuk menerimaku & Kau jgnlah membolak-balikkan hatinya lagi..Tenangkan hatiku andai keputusanku ini benar & berikan petunjukmu agar aku tidak tersasar dari jalanMu Ya Robb..Namun, andai bukan dia yg sepatutnya aku dampingi, maka jauhikan aku dari dirinya, kuatkan hatiku untuk menerima ketentuanMu & relakan lah hatiku melepaskan dia pergi tuk perempuan lain yg lebih baik dariku..Kerana aku yakin, Kau Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambaMu yg hina ini..Amiinn~

No comments:

Post a Comment